Cargando

dimecres, 15 de juliol del 2009

EL PLAER DE FER EL PRIMER CIM DEL MEU FILL

Porto des de principis d’any pensant que li puc regalar al meu fill pel seu primer aniversari, per mi es molt important que sigui un regal ben original; Avui es 15 de juliol de 2009 en Nil fa 1 any i el meu regal serà portar-lo a fer el seu primer cim.








La meva dona Helena no es gaire amant de la muntanya, però aquesta vegada ha decidit acompanyar-nos, cosa que li agraeixo molt.








Portem més de la meitat del camí i el Nil s’ho esta passant d’allò més bé en el seu debut a la muntanya, fa un temps esplèndid i això ens permet pujar ‘a bon ritme’.








Ja hem arribat a dalt del cim 1.696 metres d’altitud, fa un dia radiant i es l’escenari perfecte per celebrar el primer any de naixement del nostre fill.








Bufem la seva primera espelma mengem un tros de pastis i tot seguit comencem a baixar; estic eufòric.







Sempre és un plaer anar amb una persona que s'estrena en el seu primer cim, pero si
és el teu fill, ho vius d'una manera especial i més intensa.
Publicat per: X. Franco.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada